Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Ερωτας=Θανατος?

..παει ενας κοσμικος μηνας...εφυγες και ειπες δεν θα αργησεις...μα τελικα δεν ηρθες ...εφυγες ψηλα σαν αγγελος ,αυτος ησουν!..ηρθες στη ζωη μου τοσο αστραπιαια σαν φωτεινος κομητης κ τα σαρωσες ολα και εφυγες τοσο απολυτα και αποτομα που και παλι το ιδιο εκανες..δικη σου για παντα λοιπον! Λενε πως οταν οι ανθρωποι πεθαινουν ολα τελειωνουν εδω κατω στη γη..μα μου εδειξες πως τιποτε δν τελειωσε..εισαι εδω οταν σε χρειαζομαι μου μιλας παραξενα μεσα απο τις σιωπες και ολα μα ολα εκτος απο τα σωματα συναντιουνται...και παλι οπως τα πρωτα.. η ενωση ηταν απολυτη και ο θανατος δεν υπαρχει!
Αγαπη μου.. λενε πως εφυγες και πως πρεπει να συνεχισω..το κανω! ειμαι ακομη σε αυτο το σωμα!..μονο που εισαι κι εσυ εδω και αυτο ειναι κατι που μοναχα οι δυο μας μπορουμε να ζησουμε..

Συναντησε με.. στο Ντεβαχαν.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: